Jikalau anda semua mahu tahu tentang bagaimana kerajaan persekutuan tanah melayu yang telah menyamar menjadi kerajaan malaysia mengugut dan mengancam pemimpin-pemimpin Nasionalis Kebangsaan di Negara Sabah dan Negara Sarawak dahulu ialah dengan cara yang mereka lakukan kepada pihak SSKM-SSU(UK) sekarang ini.

Liputan media siang dan malam daripada pemimpin-pemimpin malaya yang disokong oleh barua malaya di negara Sabah dan negara Sarawak untuk menghasut rakyat membenci golongan-golongan yang bercakap benar dan yang berjuang untuk menuntut hak.

Apa yang berlaku dahulu kini sedang berulang lagi pada zaman ini. Tetapi pihak kami akan memastikan teknik tersebut akan terkubur selamanya. Selagi Negara Sabah dan Negara Sarawak berada dalam persekutuan ini, selagi itulah mereka tidak akan berdiam untuk mengancam dan mengugut bangsa Borneo untuk tunduk kepada mereka... Inilah yang sebenarnya berlaku dahulu dan sekarang.

Bezanya sekarang ialah sistem komunikasi kini sudah maju dan segala informasi tidak lagi bergantung kepada satu sumber. Kita mampu membuat pembacaan lebih, membuat perbandingan serta kajian sendiri untuk menilai sejauh manakah kebenaran yang disampaikan oleh pihak SSKM ini dan sejauh manakah kebenaran tentang dakwaan pemimpin-pemimpin malaya dan barua malaya terhadap perjuangan SSKM ini. Maklumat sudah tersebar dan tinggal anda sahaja yang perlu memutuskannya. Mahu terhasut untuk membenci perjuangan ini atau mahu bersama-sama dalam perjuangan menuntut hak kita sebagai Bangsa yang Merdeka dan Berdaulat.

Anda akan mampu melihatnya... Perjuangan ini akan melahirkan Bangsa Negara Sabah dan Bangsa Negara Sarawak yang Berani dan Jujur dalam Perjuangan menuntut dan melindungi hak Bangsa Borneo.

Jangan sesekali memandang tinggi kepada kepimpinan malaya sebab mereka hanyalah golongan yang bergantung kepada sumber kekayaan Negara Sabah dan Negara Sarawak. 

Bukan kita yang perlu takut kepada mereka sebaliknya mereka yang perlu takut kepada kita...

Jikalau mereka masih mendakwa bahawa pihak SSKM-SSU(UK) ini terdiri daripada golongan minoriti, maka adalah menjadi satu cabaran untuk pihak kami menjadikannya kumpulan yang majoriti.

Demi Bangsa Negara Sabah dan Bangsa Negara Sarawak, perjuangan ini MESTI BERJAYA!

Sebarkan...

Post a Comment

Author Name

{picture#YOUR_PROFILE_PICTURE_URL} YOUR_PROFILE_DESCRIPTION {facebook#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {twitter#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {google#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {pinterest#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {youtube#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {instagram#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL}

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.