Selama ini Bangsa Negara Sabah telah ditakutkan dan ditipu oleh kerajaan persekutuan tanah melayu yang telah menyamar menjadi kerajaan persekutuan malaysia bahawanya jikalau tidak undi kerajaan bn-umno, sultan sulu kononnya akan mengambil Negara Sabah.

Disini, satu Pendedahan Sejarah Berfakta daripada Kerajaan Negara Brunei telah MENAFIKAN AKAN DAKWAAN DAN KENYATAAN KONONNYA SULTAN BRUNEI TELAH MEMBERIKAN BAHAGIAN PANTAI TIMUR KEPADA sultan sulu!

Selama ini, TIDAK PERNAH SEINCI TANAH PUN YANG PERNAH DIBERIKAN KEPADA sultan sulu... Semuanya adalah propaganda bn-umno dan juga manipulasi ahli sejarawan longkang malaya yang tidak menjalankan kajian dengan tulus.

Ahli sejarawan longkang malaya harus berasa malu dan bertanyakan diri mereka apakah mereka layak bergelar professor sejarah?

Penipuan dan permainan manipulasi sejarah untuk perkara ini kini sudah ditelanjangkan bulat-bulat... Jikalau ada kenyataan yang mengatakan lagi perkara seperti tuntutan sulu, rakyat Negara Sabah boleh SAMAN kepada orang yang mengeluarkan kenyataan tidak bertanggungjawab itu.

Sebarkan...

Post a Comment

Author Name

{picture#YOUR_PROFILE_PICTURE_URL} YOUR_PROFILE_DESCRIPTION {facebook#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {twitter#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {google#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {pinterest#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {youtube#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {instagram#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL}

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.