Kepada mana-mana NGO yang berada dibawah naungan SSU-UK, ingin pihak kami sampaikan mesej ini bahawa jikalau terdapat sebarang perselisihan faham yang berlaku, sila atasi masalah tersebut secara baik dan damai. 

Jikalau perkara-perkara yang timbul tidak mampu diselesaikan dengan baik sehingga membawa kepada persengketaan, dan menyebabkan perjuangan asal mana-mana NGO yang bernaung dibawah SSU-UK sudah tidak konsisten dan hilang arah tujuan, maka adalah dibawah tanggungjawab pihak SSU-UK, mempunyai hak dan kuasa untuk membatalkan kuasa naungan tersebut kepada mana-mana NGO dibawah SSU-UK. 

Untuk mengelak daripada perkara yang tidak diingini berlaku, sila hubungi pucuk kepimpinan SSU-UK untuk menjelaskan perkara yang sebenar agar penyelesaian yang bijaksana dapat diambil demi kepentingan bersama.

Post a Comment

Author Name

{picture#YOUR_PROFILE_PICTURE_URL} YOUR_PROFILE_DESCRIPTION {facebook#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {twitter#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {google#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {pinterest#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {youtube#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {instagram#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL}

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.