Pihak kami telah dimaklumkan bahawa Datuk James Ligunjang telah menghubungi anggota T4 dan meminta mereka menyampaikan mesej kepada Pejuang Kebangsaan Borneo, Doris Jones agar membuat permohonan maaf atas fitnah yang dilemparkan keatasnya.

Ini jawapan pihak kami kepadanya:

Jikalau anda, Datuk James Ligunjang yakin bahawa kenyataan RASMI pihak kami merupakan fitnah semata-mata sehingga menjejaskan imej dan kredibiliti anda sebagai seorang yang mempunyai pengaruh, anda boleh terus berhubung secara langsung kepada Doris Jones tanpa perlu melalui orang tengah.

Anda juga mempunyai hak untuk membuat penafian secara terbuka didalam akhbar mahupun didalam berita portal online tentang dakwaan pihak kami terhadap anda. Tidak perlulah melakukan secara tersembunyi kerana ia hanya akan menguatkan spekulasi yang kini sedang menjadi perbualan umum rakyat negara Sabah.

Bukan niat kami untuk memalukan atau menjatuhkan imej mana-mana pihak namun perkara ini adalah serius dan mesti didedahkan agar semua pihak peka dan sedar tentang keadaan yang sebenar sedang berlaku dalam perjuangan membongkarkan penipuan malaya dalam pembentukan malaysia ini.

Pihak kami menghargai usaha Datuk Anifah Aman kerana membantu pihak kami namun tindakan bantuan tersebut adalah tidak bersesuaian dengan keperluannya. Ia menimbulkan pelbagai tanda tanya yang menguatkan dakwaan pihak kami terhadap permainan pihak-pihak tertentu untuk mendiamkan perkara ini.

Bukan duit dan pangkat yang menjadi perhitungan dalam perjuangan ini tetapi mencari Kebenaran adalah Tunjang dan Teras kepada misi pihak kami.

Sebarkan...

Post a Comment

Author Name

{picture#YOUR_PROFILE_PICTURE_URL} YOUR_PROFILE_DESCRIPTION {facebook#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {twitter#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {google#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {pinterest#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {youtube#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {instagram#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL}

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.