Kemenangan Pasukan S4S!!~Kejadian 722 di Serian!!!

Berita terkini: Penyalahgunaan kuasa oleh Ketua Polis Daerah Serian DSP Chung (Malayan) dengan menghalang Pasukan S4S meraikan Karnival 722 di Serian, telah dipindahkan ke Ibu Pejabat Polis Kuching, pangkat jawatan beliau juga diturunkan.

Pihak berkuasa di Serian telah mengesahkan pangkat jawatan DSP Chung diturunkan, dan akan dipindahkan ke daerah Sibu ataupun balik ke Malaya.

Penduduk Serian rasa amat bersyukur dan berterima kasih kepada pasukan S4S atas pertolongan besar ini dengan membantu mangsa-mangsa membuat aduan di Ibu Pejabat Polis Kuching, menarik perhatian supaya pihak polis melanjutkan siasatan mereka.

Dengan ini, berakhirnya “Jajahan” ketua polis Malaya ini di Serian, beliau sudah cukup terkenal dengan tingkah laku yang berlagak “Bossy”, tutup tirai sajalah “Filem Aksi” beliau!

S4S sekali lagi Berjaya menamatkan misi mustahil !

Cayok! S4S!

Source: S4S
Labels:

Post a Comment

Author Name

{picture#YOUR_PROFILE_PICTURE_URL} YOUR_PROFILE_DESCRIPTION {facebook#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {twitter#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {google#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {pinterest#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {youtube#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {instagram#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL}

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.