Pihak SSKM-SSU(UK) ingin mengkongsikan hasil kajian yang telah dilakukan oleh Ong Puay Liu dan Badariah Saibeh. Hasil daripada kajian secara akademik ini sedikit sebanyak telah mampu memperlihatkan tentang bagaimana perjuangan yang diterajui oleh SSKM-SSU(UK) ini telah menarik perhatian ahli-ahli akademik.

Terdapat beberapa usaha yang telah dilakukan oleh pelajar Sarjana Muda dan Sarjana untuk menjalankan kajian tentang perjuangan SSKM-SSU(UK) namun setelah mereka berjaya mendapatkan maklumat hasil daripada kerjasama pihak SSKM-SSU(UK), mereka telah memungkiri janji untuk mengkongsikan hasil kajian mereka.

Walau bagaimanapun, hasil kajian yang telah dilakukan oleh pengkaji Ong Puay Liu dan Badarian Saibeh adalah diluar pengetahuan pihak SSKM-SSU(UK).

Sila 'Download' dokumen kajian mereka melalui link yang disediakan untuk rujukan anda.

Anda juga digalakkan untuk men'download' melalui link beliau 'ini'.

Post a Comment

Author Name

{picture#YOUR_PROFILE_PICTURE_URL} YOUR_PROFILE_DESCRIPTION {facebook#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {twitter#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {google#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {pinterest#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {youtube#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {instagram#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL}

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.